Fórum Digizone.cz
Hlavní témata => Televizní stanice a jejich program => Téma založeno: K. Vav 27. 02. 2017, 14:47:57
-
Parlament EU projednává dokument, který umožní, aby 20% ve vysílání bylo povoleno reklamám ;D - každých 20 min přestávka pro reklamu. :)
Zvýšená péče o diváky v zemích EU;)
Zdroj: http://satkurier.pl/news/156918/reklamy-co-20-minut-filmu-nowa-dyrektywa-unijna.html
-
Ten, kdo se bude chtit divat bez reklam si chvili pocka a pak si je bude pretacet. Pripadne se na vecer jiz pripravi a pusti film z externiho disku.
-
Vždyt to u nás už tak je! Příklad. začátek filmu ve 20 00.Do 20,07 reklama,pak 20 minut film,pak zase reklama 7 minut,pak zase 20 minut film atd., u nás nic nového.Takže 120 minut. film se natáhne na dobrých 160 minut.
-
Kdyby jen reklamy, k tomu se do filmu vrazí několik stejných upoutávek na další úžasné pořady, ideálně se to pak ještě nastrká jako animace na okraji obrazu i v průběhu filmu. Pokud mě film zaujme doma, tak ho o reklamní pauze stáhnu a pustím z NAS.
-
Ano, a to nemluvě hlavně o Primě, která loga svých "zábavných" pořadů vkládá na tvrdo do pořadu po celou jeho dobu. Ovšem podle RRTV se tím vůbec ničeho nedopouští. ::)
Obzvláště výživné jsou z hlediska reklamy dlouhé eposy jako Pán prstenů, Hobbit nebo Titanic, které začínají ve 20:xx a po natažení o reklamní breaky končí třeba půlhodinu po půlnoci...
Pokud bych chtěl sledovat, zásadně řeším timeshiftem nebo nahráním.
A není to jen u filmů. Co se reklamně děje u sportovních přenosů, to je také něco. Nejdříve sponzoři a partneři, pak placené reklamy, pak preventivně zopakujeme to první, potom střihneme Hamé a pak možná konečně přenos. (Biatlonové mistrovství v Hochfilzenu)
A něco staršího data, zpravodajství z Rallye Dakar jsem raději sledoval na Eurosportu, protože to na ČT Sport byl prakticky 30 minutový proud reklamy doprovázený obrázky ze závodu. A je mi jedno, jak tomu ČT říká, prostě to obtěžovalo nad míru únosnou, tak jsem odešel po prvním dni jinam.
-
V Klánovicích ve výukovém středisku nám před lety vtloukali do hlavy ,že vrcholem je když promítač těsně před koncem zazvonil do prostor kina,že je konec filmu. A ted nám i čt napíše do obrazovky, že za chvíli začíná další pořad. Diváka okamžitě opouští napětí jak ten film dopadne.
-
TV Barrandov to je přímo továrna na reklamu!A ještě do toho naše televizní máma Brožová a tv táta Bouček!
-
Odskočím za severní hranici:polské komerční tv TVN,Puls a Polsat už unijní nařízení provozují.Reklamní blok sestává v první části z reklam o určitém čase,v druhé části jdou upoutávky na vlastní pořady a poté se reklama opakuje.To celé trvá 15 a víc minut-nepočítal jsem kolik.
-
u nas už je to letita praxe :D hlavně u tv nova. Ale nejen tam, pamatuju že se dalo krasně koukat na prima zoom, rad koukam na dokumenty a prima zoom byl paradni program, dalo se u toho dlouho sedět a sledovat to, dneska je to přišerny, to si rači ten dokument stahnu z netu nebo z jejich archivu......
-
Logika některých diskutujících je velice podivná. Evropská unie umožní více reklamy, takže zahlcení programu reklamou způsobila Evropská unie :D České televize jenom plní přísné nařízení.
Nikoliv, vaše (ne)logika je hódně zajímavá. Zahlcení reklamou opravdu způsobila EU a její (občas zcestná a zbytečná) nařízení. Kdo umožnil direktivou (která je závazná) více reklamy? Komise EU. :)
Ad zcestná nařízení: ukázkový příklad takové s odpuštěním debility byl ten ( v tichosti zrušený) dokument o tom, jak má být předpisově ohnutý banán ::) :D
Ad ČT: ta přísné nařízení neplní ale obchází vydáváním reklamy za sponzorské vzkazy. A na ty se nařízení nevztahuje...
Raději si příště o problému něco přečtěte... ;)
-
Ale človíčku, dovolte mi malé seznámení: jsem jedním z tvůrců článků zde na DZ. Proto mi prosím nevěšte na nos nějaké bulíky místo sebereflexe, že jste dvakrát napsal úplnou b.... Mediální trh se neřídí nějakou "selskou logikou"...
Hezký den !