Všichni ne. Ale existují plátky, které díky reklamě zdarma jsou a chlubí se extra čteností. U komerčních TV je samozřejmě každá korunka do rozpočtu/zisku dobrá. I zde se píše, jak se každoročně zvyšuje celková částka, kterou inzerenti utratí za TV reklamu. Byly by ty případné haléře, které by konkrétní program vydělal na "pozemních" divácích, kteří ho sledovali, tak důležité? Ano, náklady na techniku a technologie HD nejsou malé, ale nejedná se spíše o zákonitou obnovu vybavení, které automaticky stárne technicky i technologicky? Budou skutečně tak zvýšené, jen díky přechodu na DVB-T2? Nebo se s tím svezou i ostatní platformy (S/C/IP), u kterých je to, z konkurenčních důvodů, nezbytně nutné?
Netvrdím, že v DVB-T2 musí být vše zadarmo. Třeba např. sport a atraktivní filmy, ať jsou zpoplatněny. Jak to bude úspěšné, to ošéfuje sám trh. Ovšem značná část pořadů, o které by si mnozí ani "neopřeli kolo", nezmění svojí obsahovou úroveň jen tím, že bude v HD a placená.