Autor Téma: Zprovoznění set-top boxu Evolveo Andromeda  (Přečteno 25074 krát)

Vladimír Beránek

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 1
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Zprovoznění set-top boxu Evolveo Andromeda
« kdy: 08. 06. 2017, 07:35:15 »
 
 Dostal jsem nefunční set-top box se dvěma tunery Evolveo Andromeda, který přestal fungovat  po nahrání nového firmware. Po zapnutí se rozsvítí červená kontrolka a následně zelená, která však po krátké době zhasne a opět se rozsvítí červená. A tak pořád dokola. Lze jej nějak  zprovoznit? Prý to jde pomocí jakéhosi "udělátka" přes RS232. Děkuji za pomoc.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Rogue 11

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 275
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Zprovoznění set-top boxu Evolveo Andromeda
« Odpověď #1 kdy: 08. 06. 2017, 09:02:39 »
Velmi zhruba. Pravděpodobně došlo ke konfliktu HW verze. Existují verze 1.0 a 1.1. A právě s verzí 1.1 funguje pouze FW evolve 1.19, ale nikoliv už evolve 1.18 ani polský FW cabletech 1.27 a 1.28.   
Set-top-box je ve stavu tzv. "bricked". Je to několik let starý stroj, tak jsem zkusil zagooglovat a nejlépe udělat je kontaktovat autorizovaný český servis Evolveo, protože několik lidí se shodlo, že nejspíš s tím doma neuděláte nic. :(

VSP DATA a.s.
Service Park
Průmyslová 1181
391 02 Sezimovo Ústí II
+420 381 489 800
gsmservis@vspdata.cz
http://web.vspdata.cz
Pondělí - Pátek
08:00 - 16:00

Sběrná místa na reklamace produktů EVOLVEO:

VSP DATA a.s.
Jeremenkova 88
140 00 Praha 4
+420 381 489 800
evolveo@vspdata.cz
Pondělí - Pátek
08:00 - 17:00

Možná vám poradí nějaký šikula, co se FW problémy zabývá profesionálně. 


Petr Š.

  • Stálý člen
  • ***
  • Příspěvků: 158
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Zprovoznění set-top boxu Evolveo Andromeda
« Odpověď #2 kdy: 08. 06. 2017, 10:08:26 »
Mě se to povedlo, když jsem měl jeden Evolveo nový, tak jsem ho dal reklamovat a překvapivě mi to uznali a já dostal funkční.