reklama

reklama

Autor Téma: T-Moble TV - VH1 odebráno z balíčku bez náhrady?  (Přečteno 9531 krát)

tmtv

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 3
    • Zobrazit profil
    • E-mail
T-Moble TV - VH1 odebráno z balíčku bez náhrady?
« kdy: 15. 08. 2017, 17:19:53 »
T-Mobile TV dnes přidalo 4 nové kanály do základního balíčku (Nat Geo Wild HD, Auto motor a sport HD, Československo/ Festival Cinema HD a Dorcel TV HD) a současně ze základního balíčku odebralo hudební kanál VH1. VH1 jde nyní naladit jen ve vyšších balíčcích - standard a premium. Může "jen tak" odebrat tento kanál z nabídky nebo se proti tomu lze nějak bránit?

Více info:
http://www.dsl.cz/clanky/t-mobile-spousti-4-nove-hd-kanaly
http://www.rozhlas.cz/digital/televize/_zprava/tmobile-tv-pridava-ctyri-nove-stanice-v-hd-nick-jr-konecne-v-cestine--1748121

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



black 13

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 25
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:T-Moble TV - VH1 odebráno z balíčku bez náhrady?
« Odpověď #1 kdy: 16. 08. 2017, 19:45:39 »
A zistoval si aj to, ci moze operator "len tak" pridat 4 nove stanice??? Ci proti tomu sa branit nebudes?


Rogue 11

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 253
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:T-Moble TV - VH1 odebráno z balíčku bez náhrady?
« Odpověď #2 kdy: 16. 08. 2017, 23:58:02 »
Pán zřejmě žil několik let na pustém ostrově  :D Operátor může měnit nabídku směrem nahoru i dolů a to i bez vědomí klientů. Sestim smiřte  ;)   


Stefan Bukovan

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 885
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:T-Moble TV - VH1 odebráno z balíčku bez náhrady?
« Odpověď #3 kdy: 22. 08. 2017, 19:23:55 »
Miesto písania blbých otázok do diskusie si stačí prečítať Všeobecné obchodné podmienky, ktoré sú nedeliteľnou súčasťou zmluvy k využívaniu služieb. To len na doplnenie k vyššie uvedeným odpovediam a na rozšírenie vedomostí o tom, čo všetko poskytovateľ môže (a na čo všetko má užívateľ služby právo).
Skylink CZ, MagioSat (nové)
OpenBox X-810, Ariva 210 HD Combo, ADB 5800SX, KAON CO1300
DG-380


tmtv

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 3
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:T-Moble TV - VH1 odebráno z balíčku bez náhrady?
« Odpověď #4 kdy: 26. 10. 2017, 20:16:47 »
A zistoval si aj to, ci moze operator "len tak" pridat 4 nove stanice??? Ci proti tomu sa branit nebudes?
Já jsem se o žádné 4 nové a nezajímavé kanály neprosil a za celou dobu jsem na ně ani jednou nepřepnul.

Ostatním děkuji za milé rady, ČTÚ má naštěstí jiný názor...
Citace
Úřad na základě výše uvedeného má důvodné podezření, že se společnost T-Mobile Czech
Republic a.s. dopustila přestupku podle § 118 odst. 14 písm. v) zákona o elektronických
komunikacích účinného do 1. 9. 2017. Podle § 118 odst. 22 písm. b) téhož zákona správní
orgán za výše uvedený přestupek uloží pokutu až do výše 10 000 000 Kč.
Na základě výše uvedeného Vás Úřad informuje, že bude zahájeno se společnosti T-Mobile
Czech Republic a.s. v této věci správní řízení.

« Poslední změna: 26. 10. 2017, 20:20:04 od tmtv »

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Stefan Bukovan

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 885
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:T-Moble TV - VH1 odebráno z balíčku bez náhrady?
« Odpověď #5 kdy: 27. 10. 2017, 19:13:31 »
To naozaj existuje niekto taký blbý? Ale asi hej, keďže to čítam!

Doporučujem si poriadne prečítať ČO Vám z príslušného úradu odpísali (konkrétne 4 odstavec) - POMALY, po jednotlivých slovách a ak máte problém s pochopením čo ktoré slovo znamená, tak použite výkladový slovník!!!!

Pretože Vami postované rozhodnutie vôbec nerieši to, že spoločnosť nejaý program vyradila a iné pridali! Uvedené rozhodnutie rieši to, že poskytovateľ Vás o tomto DOSTATOČNE NEINFORMOVAL a zabudol Vám dostatočne nahlas zakričať, že máte právo do určitého dátumu od tejto zmeny ODSTÚPIŤ od zmluvy!!! Pritom keby ste sa ráčili pri podpise zmluvy s touto zmluvou oboznámiť, tak by ste o tejto možnosti vedeli.

Príslušné ustanovenie zákona 127/2005 Sb., ktoré poskytovateľ podľa ČTU porušil:

"(6) Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací nebo zajišťující připojení k veřejné komunikační síti je povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat účastníka o uveřejnění. Pokud se jedná o změnu náležitostí smlouvy uvedených v odstavci 1 písm. c) až p) a r), je podnikatel povinen informovat účastníka způsobem sjednaným ve smlouvě rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování. Právo ukončit smlouvu podle tohoto ustanovení nevzniká, pokud dojde ke změně smlouvy na základě změny právní úpravy nebo v případě změny smlouvy podle odstavce 5."

Spoločnosť predpokladám v rámci správneho konania doloží, že uvedenú informáciu určite zverejnila v súlade s platnou zmluvou na poskytovanie služieb - napr. na verejne dostupnom mieste -  čo je aj ich webová stránka, prípadne túto informáciu uviedli malým písmom na faktúre a pod... Veľmi pochybujem, že by urobili takú školácku chybu a o možnosti odstúpenia od zmluvy neinformovali. Ale ak na to naozaj pozabudli, tak by tú pokutu mali zosobniť tomu blbému úradníkovi, čo na to zabudol.
« Poslední změna: 27. 10. 2017, 19:23:09 od Stefan Bukovan »
Skylink CZ, MagioSat (nové)
OpenBox X-810, Ariva 210 HD Combo, ADB 5800SX, KAON CO1300
DG-380


tmtv

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 3
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:T-Moble TV - VH1 odebráno z balíčku bez náhrady?
« Odpověď #6 kdy: 27. 10. 2017, 20:09:43 »
Já tomu textu rozumím velmi dobře, zato vy asi nerozumíte tomu, co celou dobu řeším. Od začátku se dotazuji na to, jak řešit to, že mi operátor změní programovou nabídku bez mého souhlasu. Když jste tak chytrý, proč jste hned v prvním případě nenapsal, že operátor na to má právo, pokud mě o tom dostatečně informuje a umožní mi službu vypovědět bez sankce?
Mně by výpověď bez sankce vyhovovala, jelikož jsem službu sjednal 2 měsíce před odebráním VH1, a to právě kvůli kanálu VH1. Zbytek chytám na digitálu nebo mě nezajímá. Jsem si jistý, že mně o změně operátor neinformoval žádným způsobem, dokonce o tom nejprve ani nevěděl žádný ze specialistů T-Mobile TV na infolince, až po třech dnech mi sdělili, že VH1 bylo přesunuto do jiného balíčku a na žádnou výpověď bez sankce nemám nárok. Kdyby mi možnost výpovědi sdělili, neptal bych se tady.
Raději vůbec neodpovídejte, pokud chcete celou diskusi vést jen útočnými příspěvky jako doposud, já diskutuji celou dobu slušně a věcně a to samé bych čekal od Vás.
« Poslední změna: 27. 10. 2017, 20:16:31 od tmtv »


Stefan Bukovan

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 885
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:T-Moble TV - VH1 odebráno z balíčku bez náhrady?
« Odpověď #7 kdy: 28. 10. 2017, 20:47:00 »
Vy ani neviete na čo sa PÝTATE!!!!!

Dovolím si odcitovať vašu otázku zo dňa 15.08.2017, čas 17:19:53

Citace: tmtv
Může "jen tak" odebrat tento kanál z nabídky nebo se proti tomu lze nějak bránit?

Odpoveď ste dostali JASNÚ - operátor má na zmenu programov právo a nie, Vy sa proti tomu brániť nemôžete.

To že odstúpite od služby totiž nezmení to, že operátor zmenil programovú ponuku. Nikto nemá vešteckú guľu, aby dokázal zistiť KAM ste svojou otázkou smerovali...

Vo  VŠEOBECNÉ PODMÍNKY SPOLEČNOSTI T-MOBILE CZECH REPUBLIC A.S. platných do 31.8.2017 (teraz majú zasa nové) je v bode 2.6.2 okrem iného uvedené (a je to tam dokonca aj podčiarknuté, aby to pri čítaní udrelo do očí): "Dále jste oprávněn(a) písemně vypovědět Smlouvu bez sankce, vyplývá-
li Vám takové právo ze zákona, v takovém případě musíte doručit výpověď Operátorovi nejpozději 10 dnů přede dnem účinnosti změny, která zakládá Vaše zákonné právo ukončit Smlouvu."
(príslušné zákony máte predpokladám uvedené vo Vašej zmluve - mal by tam byť aspoň odkaz na zákon 127/2005 Sb.)

A hneď v úvode podmienok na používanie služby T-Mobile TV (konkrétne časť  I.Úvodní ustanovení bod 3)  je odkaz práve na vyššie uvedené Všeobecné obchodné podmienky.
Nie som zákazníkom T-Mobile, ale skúste sa pozrieť do papierov, ktoré ste dostali pri uzatvorení zmluvy. Možno tam nájdete prístupové údaje k svojmu T-Boxu.

A v tom T-Boxe bude možno aj informácia o plánovanej zmene rastra (vo všeobecných podmienkach je totiž uvedené aj toto: Za písemné se pro účely dodržení formy vyžadované Smlouvou považuje i právní jednání Operátora učiněné faxem, elektronickou poštou, SMS, MMS, dodáním do schránky T-Box či datovou zprávou do Vaší datové schránky).

Ako som už napísal včera - veľmi pochybujem, že by T-Mobile urobil takú školácku chybu a svojich zákazníkov o zmene neinformoval. Ale ak tú chybu urobili, tak si tú pokutu zaslúžia - a potom máte moje ospravedlnenie....

P.S.: keď niečo podpisujem, tak si najskôr naštudujem čo vlastne podpisujem a aké mi z toho vyplývajú povinnosti a práva. A to nehovorím o tom, že znalosť práva na odstúpenie od zmluvy v prípade jednostrannej zmeny dohodnutých podmienok by malo patriť medzi základné vedomosti občana.

« Poslední změna: 28. 10. 2017, 21:03:46 od Stefan Bukovan »
Skylink CZ, MagioSat (nové)
OpenBox X-810, Ariva 210 HD Combo, ADB 5800SX, KAON CO1300
DG-380


Adolf Shitler

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 329
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:T-Moble TV - VH1 odebráno z balíčku bez náhrady?
« Odpověď #8 kdy: 29. 10. 2017, 08:33:03 »
Panáček chtěl prostě od TM utéct bez sankcí a tak si k tomu jako důvod vybral jakousi VH1 (kterou beztak nesleduje) a TM ho poslal do háje. Tak to zkouší ještě přes ČTÚ, kde ale dopadne jako hubkař taky :D


 

reklama